tisdag 16 februari 2010

Det är tuffa tider!

Jag tänker på dig hela tiden mamma och Jag försöker tänka positivt. Du är den finaste människan på denna jord! Nu när behandlingen är igång börjar man förstå, men det blir tuffare när man märker hur svag mamma kommer bli och inte är "vanliga mamma" som inte kommer orka hitta på saker och skämta o skratta hela tiden som hon alltid gör.

Du är min allra bästa vän mamma o jag älskar DIG så!

Jag älskar dig
Jag vill inte sätta världen i brand
Bara tända en liten låga i ditt hjärta
Jag vill inte släppa din hand
För att det skulle ge mig smärta
Jag vill inte hålla dig för hårt
Men inte heller låta dig gå
Det skulle vara alldeles för svårt
Eftersom jag älskar dig så.

1 kommentar:

jojeslife sa...

avd jobbigt att läsa det där...Så hemskt när de nära blir sjuka...
Hoppas din mamma blir bra!!!

Tänker på er!

kram!