onsdag 24 februari 2010

hej hej hemskt mkt hej

sitter här ensam o dricker coca-cola o smäller i mig en chokladkaka, ska snart hoppa in i duschen o göra mig klar för sängen. Leif jobbar 2 skift som han gjorde igår med o ska göra imorn med, han är en arbetsnarkoman, men det ger bra med pengar till familjen o vi kan spara till vårat efterlängtade hus:). han hörde att det fanns massa jobb då andra jobbat över, som snö skottning o så, han ringde direkt till chefen o sa att han va intresserad av att jobba så mkt som möjligt, så han fick jobb på en gång, för mig blir saker lite svårare då jag exempelvis får ta bussen nu ist för att åka bil:/, fy vilken tid det tar innan man är hemma, bussen är ALLTID för senad bla bla.

i helgen kommer svärmor o Bertan o stannar till onsdagen. det ska bli jätte kul. vi ska hitta på massa skoj o hoppas få se linköping-skellefteå på tisdag =). ne nu ska här fixas massa innan sängen väntar.... god natt mina kära vänner!!



2 kommentarer:

jojeslife sa...

hello!

Hoppas allt är bra med dig, Ella och lillen i magen :)

Kramar Johanna

Elin Grindemyr sa...

Hej!! ja nu tänkte jag skriva lite igen :)
Hoppas ni mår bra. Magen växer ser jag. Spännande!! ni vet inte vad de är va? vilken månad är de ni ska ha?
Ja ligger me min minsta skrutt här i sängen. Han har fått öroninflamation ;( man blir så ledsen när dom inte mår bra.
Ta hand om ER! Kram