onsdag 10 februari 2010

jag är såååå nyfiken

hej! är hemma idag med, men mår mkt mkt bättre så imorn ska jag tillbaka till jobbet. tänkte att det va bäst att stanna hemma en extra dag så man är helt säker att man är frisk, så det inte blir som förra gången, då jag spydde precis innan jobbet o smitta ner några stycken.

jag satte ut våran ena vagn på blocket igår kväll för 1500:-, o jisses vad många som redan ringt o vill komma o titta på den, det ska komma ett par ikväll så får vi se hur det går. kanske skulle sålt den för lite mer iaf, men men det är lätt o va efterklok;)






jag sitter här o pratar med min lilla bebis i magen o följer med rörelserna o sparkarna och jag är bara sååååå himla nyfiken vad du är för en, pojke eller flicka? en kopia av Ella eller helt olik? det ska iaf bli så spännande att få se dig om ca 11 veckor.

1 kommentar:

jojeslife sa...

heej!
Ja visst är det spännande...vem som är där inne :D

Är allt bra med dig annars?

Gud tiden går ju så snabbt så man hinner knappt med dagarna...Men det skulle vara kul om vi kan ta en fika någon dag...

Stor kram Johanna