onsdag 17 februari 2010

Ella sjuk igen:(

ja då va man uppe i stort sett hela natten med skruttan igår natt. tyckte såå synd om henne hon kom in till vår säng o försökte somna om där men hon sov 2 minuter o sen vakna o skrek o grät o åla sig, jag trodde hon hade ont i magen o frågade henne om det när man mellan varven kunde få någon kontakt med henne om hon hade ont i magen eller någon annan stans o hon svarade "nej inte magen, jätte ont i kinden" kanske va någon tandvärk. o jag satt o vagga henne i min famn i sängen o bara ville byta med henne. hon va väldigt varm också så det blev o va hemma idag, många alvedon har hon fått o när alvedonen värkat så har hon varit pigg o glad o vi har bland annat bakat sockerkaka o lekt med leklera o ritat o lekt med dockorna på hennes rum o självklart har de där "pippi-filmerna" rullat HELA dagen utom när Emil va på tv o sen Ronja Rövardotter, men annars så, jag får inte se på nåt annat nu för tiden. jag är så trött på den där pippi nu;)

här kommer lite kort från dagen o några från helgen:



Inga kommentarer: