torsdag 18 februari 2010

V.30

Graviditet nr 2:



Graviditet nr 1:

3 kommentarer:

jojeslife sa...

Vilken skillnad på magár :)

Min liknar mer den du hade i första graviditeten gånger två haha!!!

Snart vännen är det dax ;)

Stor kram Johanna

Mli sa...

Ja tror du får en pojke. Magen ser ju helt annorlunda ut tycker ja:) Härligt med bebismage, grattis ännu en gång / Emelie

josephinericsson sa...

jasså, hehe har jag inte tänkt på att jag har olika magar, kanske jag har:). mm vi får väl se om det blir en liten pojke:). hade vart kuligt men lika kul med en till tjeja:). kul att du tittat in på min blogg Emelie, så nu la jag till din blogg i favoriter, så kul o följa andra mammors vardag:). hoppas allt är bra med er o att det går bra med lilla Isabell.
ja jag tror du får en tjej Johanna:). men vi får snart se. kram