måndag 15 juni 2009

mkt som ska fixas

inte långt kvar till vi far längst upp i Sverige, skellefteå o sen till Malå där min älskade farmor o farfar bor, det ska bli mycket skojigt! dit åker vi tillsammans med bror jeppe o hans tjej pillan, Leifs storebror Peter och sen kanske en kompis till jeppe.

men innan vi kommer dit så ska bland annat bilen vi ska låna av pappa besiktas, fixa nya nycklar till den(för de är borta), dra bort dubben så vi kan köra den(dåliga vinterdäck så behöver inga sommardäck), köpa bilbarnstol mm. men det ska bli så sjukt kul!! saknar min släkt där uppe, ni bor alldelles för långt långt bort!!!

vi fick en sovmorgon imorse, Ella vaknade kl 8.30 o hon börjar på dagis kl 9 så det blev inget mys imorse som jag längtat efter eftersom jag inte kom hem förens 18 igår kväll då jag sovit hos pernilla o vi sov verkligen bort hela dagen, kl 15 vaknade vi=P, men men vad är en bal på slottet?, hur ofta går jag ut?

nu har jag tvättstugan, sen ska vi städa o fixa lite här hemma baby o jag=), sen väntar jobbet på mig! höres ikväll kram

Inga kommentarer: