måndag 15 juni 2009

åhhhhh

våran kamera gick sönder i lördags, fyllot själv tappade den (en väldigt kort bit der i marken) men det räckte för att blixten skulle gå paj o linsen:(, men vi hittade garantin idag o precis om en vecka hade garantin gått ut så nu får vi väl förhoppningsvis en ny=). klantig jag är ibland.
skapligt förbannad man blev imorse när man inte hade nåt varmvatten o fick duscha i (jag skojar inte) kallt som att bada i isvak(o ja jag har badat isvak). det blev inte att tvätta håret, för det skar som knivar med det kalla vattnet o det tar ju ett tag att skölja ur mitt hår. så skitigt hår har jag haft på jobbet idag stelt efter allt spray från i lördags. men ikväll har jag tänkt att koka upp vatten till håret för nu måste det tvättas, när får vi vårat varnvatten tillbaka, grannar har knckat på o frågadt om de är ensamma om att va utan varmvatten, nu har vi iaf gjort en felanmälan så får vi se när de kommer hit för att åtgärda problemmet!

idag var brorsan på flera sidor i Norrköpings tidningar!

Jonathan efter förlusten: "Känns jäkligt tomt"
Ishockey, Norrköping
Jonathan Ericsson blev Detroits enda målskytt i den avgörande Stanley Cup-finalen.Till ingen nytta.- Nu känns det jäkligt tomt, säger han.

Inga kommentarer: