tisdag 23 juni 2009

Längtar

till Norrland, dit drar vi snart, på söndag kväll. efter Fannys kalas. det ska bli så himla mysigt, fiska, bada, träffa alla härliga trevliga norrlänningar, alla goda släktingar, min älskade älskade farmor o farfar, gud vad jag längtar!

Leif drar på rock festivalen på torsdag o kommer hem på söndag, så jag blir ensam här med lilla töjsen, jobbar kväll på torsdag o gulliga Pillan ska va barnvakt, tur jag har henne=), är så glad för att hon kommit in i vår familj. tur jag gillar henne annars hade det inte vart så lätt när jeppe o jag alltid stått varandra så nära!! jag känner ibland att jag betett mit dumt åt nu på sistonde, jeppe o jag har inte alltid hållt samms, vi är aldelles för stolta båda två. förlåt Jeppe för midsommar!!

sen vecka 30 blir det Gotland!!! underbart!!! =)

1 kommentar:

Pillan sa...

:D blir så otroligt glad för dina fina ord Josse! Jag känner precis likadant för dig/er!!
Imorn ska jag & ellisen mysa, det ser jag fram mycket emot :)
& om några dagar far vi till Norrland, ska bli roligt & spännande! Var på apoteket & köpte "mygga" idag...hehe ;)
Vi ses imorn gumman..PUSS! /Pillan