måndag 29 juni 2009

100 mil upp

yes det stämmer, 12 timmar tog resan hit till våra släktingar, Ella sov hela vägen, vaknade till en stund när vi tankade bara o diggade till musiken en stund, gullunge.

idag har vi suttit i solen, vi tjejer, blivit enormt mygg bitna, nån har även blivit biten av brånsar, inte jag för jag slår med nåt hela tiden runt om mig för att inte de ska hinna sätta sig o ta en kött bit av mig hehe. men ella har blivit både myggbiten o brånsbiten lilla gumman.

grabbarna har varit ute o fiskat länge ikväll, badat bastu, imorn då får vi hänga på, är sååå seg idag. ska väl ta en sväng med båten imorn vi tjejer o lägga ankar, o soooooooola=).

idag fick Ella alla hennes 6 nya skor, från Usa, bortskämda unge, 5 par av hennes gudföräldrar Jimmie o Lotta o ett par av morbror Jonte, bara märkes skor förstås. lägger upp nån bild på de nån dag, det är ur söta, hon kommer väl inte hinna slita ut ett ända par hehe.

nu ska jag fortsätta umgås=)

Inga kommentarer: