torsdag 4 juni 2009

ensam kväll

Leif har åkt till Sthlm där han ska tillbringa hela helgen tillsammans med en gammal go vän Hampus, tycker det är jätte kul att han åker iväg ibland för jag vet att har så jäkla skoj med sina kompisar och gör inte så mkt här hemma i Norrköping när jag jobbar, han känner inte många än så han är mest bara hemma o väntar på att jag o Ella ska komma hem. så ikväll blir det en tidig kväll, Ella har precis somnat så jag ska väl snart knyta mig jag med om jag ska orka se matchen inatt!!!! jag är sååå uppspelt! vi måste ta dem inatt!!!!!! Heja Detroit!

idag har vi vart på bvc där Ella fick spruta mot mässlingen, ajaj den gjorde nog ganska ont. sen har vi vart på stan o små shoppat lite o luchat, sen åkte Leif tåget o vi åkte hemåt. Ella somnade på bussen hem o sov ända till halv 6, trodde hon aldrig skulle kunna sova nu men jag hann knappt lägga henne o gått ut från rummet så somnade hon.

imorn bär det av till landet, Underbart!!!! älskar landet! dit drar vi tillsammans med mamma, Mankan, syrran, broder o Pillan=), ska bli super duper mysigt!

2 kommentarer:

Tessie sa...

Eller hur! :)) man blir sjukt brun av den!
Det är är juh bra! Ska köpa det fler ggr.. så bra om man vill bli brun snabbt til en fest eller nått.

Jaaa, Turkey is the shit! Massa sol, bad och äta ute på kvällarna ;))) åh, kan inte bli bättre ju! :D Ha en bra kväll så hörs vi.puss!

Pillan sa...

yes det ska bli så mysigt och skönt på landet:)jag ska med försöka se matchen inatt, men jag är ju inte så pigg som mannen min..får dricka lite kaffe ;) ses imorn gumman!! Puss