onsdag 3 juni 2009

2-1 i matcher

trött som ett elände är man efter nattens match, inte för att jag orkade se hela matchen men jag vakna till o från med att grabbarna grus skrek o skrattade om vartannat, min lille bror sov nämligen över, de hade "pokerkväll" o såg nattens match.
i dagens tidningar stod det att "ericssons" (min bror då, Big E som han även kallas) utvisning sänkte laget=(, o här om dagens stod det att hans mål vände hela matchen. nu är det olidligt spännande, det står nu 2-1 i macher, av 7 möjliga, nervös!!! våran pappa, hans tjej o största store brorsan Jimmie åker till Usa på torsdag tror jag det var? för att se sista matcherna, hade jag gärna med gjort:(.

Jonte har nyligen opererats bort blindtarmen men är med o spelar 3 dagar efter operation med sprutor, o vilka jävla idioter det finns, flera stycken gjorde allt för att försöka få upp ärret i motståndar lagen!!! i Norrköpings tidningar står det att Läkaren Jonas Werner är förvånad över vilken snabb "comeback" Jonte gjort, han säger att måste ha ett riktigt bra läkkött.




Inga kommentarer: