onsdag 3 mars 2010

onsdag

hej! Igår var vi som sagt i Linköping o såg SAIK-LHC i cloetta center, tyvärr blev det förlust för SAIK, det som började så bra gick sen åt fel håll. Ella dansade o sjöng mellan pauserna o avblåsningarna det lilla charmtrollet! som tur var va hon vaken denna gång för att träffa Jimmie efter matchen, o hon babblade som vanligt o busade o sa att Jimmie skulle följa med oss. det blev en sen kväll för lilla damen så trodde hon skulle sova rätt länge imorse men klockan var väl kanske 7.30 när hon vaknade o gick upp, men hon slipper iaf dagis idag eftersom hennes farmor åker hem på eftermiddagen tänkte jag Ella skulle få spendera lite tid med henne.

nu ses inte Leif o jag något knappt resten av veckan. han jobbar nu dubbla pass idag o imorn o kommer inte hem förens efter midnatt o så åker han till Gbg för att hämta våra sommardäck hos sin bror o stannar där hela helgen. men det kan vara nyttigt att va ifrån varann lite tror jag, får se vad jag hittar på i helgen då? kanske blir badhuset om inte Ella är allt för förkyld o hostig.


Igår fyllde min store bror Jonathan 26 år!!! Hurra hurra hurra!!

hörs senare! tjing


Inga kommentarer: