lördag 20 mars 2010

liten uppdatering

våran dator har kraschat o vi har inte fått ordning på den så ni vet varför jag ej bloggar, vi lever iaf!! nu sitter vi hemma hos pappa så jag lånar datorn lite. vet ni e sak? jag har klippt mig, o väldigt mkt dessutom, hela 20 cm kortare, tunnat ur det väldigt mkt o klippt upp det. det behövdes, jag som hatar o gå till frissan, det värsta jag vet är att just klippa mig för jag tycker alltid det blir så kort, lät frisören klippa så mkt som va slitet o jag kände mig faktiskt nöjd när jag gick därifrån, visst det har runnit en o annan tår från min kind när jag tex sett gina tricot reklamen med den snygga modellen med MITT hår, men jag kan äntligen dra fingrarna genom håret o tvätta håret ordentligt. så skönt men det kommer ta tid innan mitt långa långa hår är tillbaka o nästa vecka ska jag gå till frissan igen då för att färga, ni kommer få se resultat=)

det är inte mkt annat som hänt faktiskt, inget speciellt. min mage växer på...usch trött på magen nu, vill du ska komma ut snart men det gör du också=) ha en trevlig lördag gott folk!!

Inga kommentarer: