onsdag 3 mars 2010

inhandlat

ja lite shopping blev det iaf. men jag har ännu inte köpt NÅGONTING till det nya tillskottet, inte ett plagg! jag får göra det snart men det är så svårt när man inte vet vad det blir och vad man ska köpa med tanke på hur varmt det är då. men det hinns nog med, 2 månader kvar!

detta inhandlades idag: gröna leggings o 3 trosor från Gina tricot, en röd vatten-vindtät vårjacka till Ella från Stadium + ett varsitt stort hårspänne till mig o Ella från glitter o en liten näs "plupp" till mig=)


2 kommentarer:

Anonym sa...

heeeej tjejen!! försökt kommentera förut, men aldrig funkat??? ohh well...snygg jacka till ella!! älskar den röda färgen:) bättre med bloggandet också ;) Antar du har mer tid nu när du går hemma i väntan!!! Cooooolt att både ni och fam ida plus nicke fått tillskott i fam lagom tills vi antagligen kommit hem!!! KRAMAR evelina

josephinericsson sa...

jaha vet inte vad det kan va för fel, några som sagt det tidigare med. mm visst är jackan fin. hon passar i rött. ja nu gör jag ju inte mkt annat än o blogga;), precis mkt mer tid till det!! jaaa så mysigt med små bebisar o att ni får se de innan de hinner växa o utvecklas massa. saknar er!!!