måndag 8 mars 2010

Måndag!

hej! hoppas ni haft en bra helg. det har vi. i lördags tog jag o ella bussen till mamma för att lämna shiva där, för vi skulle sova hos morbror jeppe o pillan. hatar bussar alltså! vi stod o väntade i 45 minuter på bussen med flera otåliga människor, det va inget dåligt väglag, solen sken o de hade inget o skylla på förutom om det va någon bilolycka eller så då, men när bussen väl kom så bad inte busschaufören om ursäkt direkt heller så jag sa bara "jaha ska man behöva betala när bussen är 45 min sen tycker du"? han svarade såhär: "ja du avgör väl själv" jag sa: "då betalar jag INTE"


myspys kväll hos jeppe o pillan med god mat, massa godis, melodifestivalen o film. Ella gick o la sig samma tid som vanligt på helgerna kl 20-21, o sov ända till 9.30 på söndagmorgon=) vilket lyx! sen efter lunch på söndagn gick jag, ella o pillan en sväng på stan, blev inget shoppande för min del.


igår kväll kom älsklingen hem igen efter en helg tripp i gbg. blev en myskväll med filmen roadtrip, haha vad den va löjlig.


jag känner mig inte riktigt fräsch idag, hostig o genom förkyld, precis som Ella. vi som tänkte dra till badhuset men det blir nog inget av idag. mvc står på schemat, jisses vad fort det går mellan besöken... sen blir det kanske o se hockey live eller hockey på tv. något utav det.


ha en bra måndag! vill ha sommar NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: