måndag 21 december 2009

vinterkräk sjukan!!!

har vart hemma sen i torsdags, Ella kräktes då hela dagen, sen va hon bättre på fredagen sen blev jag dålig o det men nu börjar jag må mkt bättre men jag kan ännu inte äta ordentligt eller dricka kaffe, men hoppas det blir bra till ikväll då vi är utbjudna på restaurang allihopa av brodern Jimmie en repris från förra året. för min del blir det som förrätt: skaldjursplateau, varmrätt:serranolindad rödspättafile', efterrätt:lakritsbrulee' med citronglass:D jammi!!!!

idag när Leif va påväg till jobbet så hann han bara utanför så kräktes han. jaha då va det hans tur. ingen middag för han ikväll stackars min älskling! så typiskt. men vi får hoppas att det gått över för oss alla till julafton:).
ja snart är det faktiskt julafton o vi han inte hunnit köpa alla julklappar än, som vanligt, va ute i god tid med Ellas klappar sen halka de andra efter... o nu har vi vart dåliga men vi får hoppas att det kanske finns lite tid till det imorn kväll efter jobbet. så härfint blev det igår när vi klätt granen:








Inga kommentarer: