tisdag 8 december 2009

GLÖGG!

ska jag göra mig en kopp nu till desperate housewives:). men det blev icke några pepparkakor, dem har en viss herre käkat upp!!!




har jobbat till kl 17 idag så 1 timmes övertid, kan inte fatta att inte julhandlen riktigt har börjar än, vi denna tidpunkt förra året jobbade vi alla 12-14 h pass varje dag men vi får verkligen hoppas att det snart börjar så det rullar in lite money=). ska inhandla de sista julklapparna snart tänkte jag för sen när jag jobbat så mkt finns det varken tid eller ork för det. Ellas julklappar är typ klara, ska köpa en docka med eller ett dock skötbord tänkte jag men annars är hennes alla klappar köpta! längtar att se henne öppna dem med stora ögon o lyckligast i världen!! julen ska bli så mysig!




skulle låta Ella prova sin nya tomteklänning hon ska ha på julfirandet på dagis på fredag o ta några fina kort men både Ella o shiva va alldeles för intresserade av en film på tvn Ella tyckte va lite läskig men hon skulle allt titta o inte byta kanal:).. sen när hon skulle lägga seg för natten så ville hon inte ta av sig kläningen, förökte busa bort det, till sist gick det med!!!!

Inga kommentarer: