måndag 14 september 2009

varmt bad nästa!

ja ska snart hoppa i ett varmt skönt bad o sitta o mysa för mig själv innan idol börjar. är så mega trött att jag fryser. dagen på jobbet har gått rätt fort, skönt. men flera nya ansikten sågs o jag fick lite ansvar att ta hand om några på "pall-plock" det blinkar överallt o det är bara jag som springer o plockar där o de nya står o plockar på stationer där det bara är typ 2 kartonger, åh snacka om att man svor inom sig ett par hundra grr idag o gjorde ett litet fejk leende till dem. hoppas et blir annorlunda imorn.

hemfärden på våra cyklar va rätt rolig men tog dubbelt så låång tid hem, Leif tappade pedalen hundra gånger om o fick cykla på en "stump", jag va ju så slut på vägen hem att jag garva åt allt han sa!!! såg skit kul ut när han tappade den o sa att det inte alls va kul... hehe=D


ikväll gjorde vi tacos, vi bytte dag på vårat "matschema" idag för jag va mer sugen på fredagens mat än fiskgratäng.. Ella åt massor hon älskar "guacemole". o jag med=)


jag dödar snart vår katt Salsa, hon är en riktig lite porrstjärna just nu, äckelkatt. går o drar hela stjärten i golvet o så fort någon går förbi flyttar hon rumpan mot personen. o skriker som en brunstig ko! om nätterna, vi har haft 2 grannar som vart o frågat om de är våran katt som låter om nätterna, åh snart är det Salsa som gör att vi blir vräkta. o vi får ingen sömn vi som ska upp 5. men våran nya katt vi fick med oss från Gotland, det har jag nog inte nämnt kom jag på nu, den katten är iaf underbar! helt ljuvlig kisse. gör en lång historia kort, katten skulle avlivas för att den gick in till grannar o la sig i deras möbler o ägarna hade fått klagomål från goltlandshem så fick jag se katten o kunde inte låta den dö så vi tog med den hem=)... Jocky heter den by the way
ne bad var det! ha en trevlig kväl!
SAKNAR dig Li!!!! kommer snart o hälsar på¨!!

Inga kommentarer: