söndag 13 september 2009

Då var denna jobbarvecka över o imorn börjas en ny:)

japp så är det, fick inte vila mkt denna vecka men det gör inte så mkt, hade vart annorlunda kanske om det va på samma ställe jag jobbat på. jag ser fram emot nästa helg då jag är helt ledig o det uppskattas så mkt, älsklingen o jag ska antagligen gå på bio o kanske ut o käka, länge sen bara han o jag gjorde något:).

vad tycker ni om "ensam mamma söker"? hon 37 -åringen verkar lite vrickad o lite väl "horny" va? ;), usch gillar inte riktigt henne asså...jag läste om henne här om dagen att när hon väntade sin son att hon inte hade någon aning om att hon va med brn förens hon va hos gynekologen o hon sa att hon va redan i vecka 29?! hur kan man missa nåt sånt? ungen måste ju sparkats o grejer... aja programmet är ju så urfånigt så man MÅSTE se det:D.

nu ska jag fixa lite grejer men höres förmodligen imorn! tjing
P.s kolla in våran smarriga pizza som vi åt igår!!!:

Inga kommentarer: