lördag 12 september 2009

lördagsmys!!

har nyligen kommit hem från jobbet o ska snart baka pizza med mina favoriter, Ellis o Leif:). gud vad man tar vara på den tid man har tillsammans när man väl är ledig, ledig? ne men nästan jag jobbade bara ett kort pass idag tack vare Johanna som jobbade mitt pass o jag hennes extra timmar 12-15 men imorn blir det heldag o sen väntar en fullspäckad jobb vecka på stadium lagret igen:), money money money! jag längtar till oktober lönen ja:).
igår var vi hos pappa på middag igen, väldigt god mat blev det, Inga-lill är så otroligt duktig på mat så det finns inte på kartan. kycklingfil'e i nån god smarrig sås i ugn o pressad potatis till o en god sallad, till efterrätt blev det enkelt för en gångs skull marängswiss:), det vaår o dar sen jag åt det men vad gott!!! lägger in lite bilder senare kanske från igår o så..
puss

Inga kommentarer: