tisdag 26 maj 2009

ledig dag!

idag när ella va på dagis var jag o leif ute i fina vädret på en härlig mysig picknik bara han o jag=), sen hämtade vi snutta o gick till lekparken o va ute hela dagen tills vi skulle iväg o storhandla med mommo o så va vi även o strosa runt på maxi en sväng o på öb. åhhhhh öb har slutat att sälja "hobbyfärg" jag som åkte dit mest för den skull, jag har inte målat om Ellas bokstäver som hon ska ha i sitt rum än, hon fick jätte fina bokstäver av hennes gudmor o gudfar i julklapp i vitt, hennes rum är ju i vitt så de måste målas om, men det blev ingen hobbyfärg idag heller, o så köpte jag fel ramstorlekar till vardagsrummet med, pust!! åh vill bara bli klar med vårat hem, det går i snigelfart! man vill ha allt på en gång, undrar när pappa blir klar med min efterlängtade tavla med=)?! han säger varje gång jag frågar "det tar en kvart,fjorton dagar" mupp! nu ska det snart bli mysigt på vår balkong med=), köpte fina stolsdynor i vitt o marinblått. ska så småningom plantera lite blommor med.


vem fyller år imorn då? =)

vi har hyrt film så nu ska vi se "det flyter" tjing tjing!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen/Lotta & Jimmie