fredag 8 maj 2009

fredag!

har haft en jätte bra dag, har vart ute med familjen på förmiddagen, i lekparken o så, sen när ella sov middag kom mamma o hämtade mig så drog hon o jag iväg o shoppade lite på "shape" o strosa på lite olika ställen, kanske blir en dag på stan med henne imorn till o med, o JAG frågade inte, det va hon som sa, hon hatar nämligen att gå på stan... sen har vi haft en mysig kväll här hemma, Ella o jag har tittat ut genom fönstret o sett regnet ösa ner, rätt mysigt faktiskt, det va ju evigheter sen det ösregnade eller hur? första ösregnet det här året=), Ella sa "oj" hela tiden hehe.

nu sitter vi o ser matchen mellan Sverige - canada, olidligt spännande!!

vilken jäkla cool unge jag har!!! hon är så otroligt charmig när hon dansar, hon har verkligen en riktig taktkänsla, o rör sig olika till olika sorters musik, som tex rock o hårdrock stampar hon som bara den i golvet o skakar på huvudet, o ikväll har jag dansat på ett speceillt sett med fingrarna som hon genast tog efter o gjorde nåt sött med munnen=P.
Har gjort om mitt "blomarrangemang"(hur nu det stavas) lite i vardagsrummet=)






Dagens outfit:

topp:Zara

leggings:Gina

Örhängen:gina

Inga kommentarer: