fredag 8 maj 2009

Härliga tider!!

sitter här o lyssnar på Lars Winnerbäcks alla underbara låtar, älskar han... vilka texter..
tänker tillbaka då jag träffade min underbara man, kom ihåg när han satt på Lars Winnerbäcks "Kom änglar" hemma hos Josefine o sa att "den här låten får mig att tänka på dig" den blev o är "vår låt".. underbart! sen började jag lyssna på han o ryser av alla hans texter...

den sommaren vi blev "ett" va den bästa sommaren i mitt liv, jag svävade på små moln, o Gotland är ju Sveriges paradis o kärlekens ö så jag kan säga att den va mer än helt underbar!! våran romatiska tripp till Fårö o vi var ensamna på en vit strand som knastade på nåt konstigt sett, har aldrig vart med om nåt liknande.

3 år har gått o vi har en dotter på 1 1/2, o idag är jag lyckligare än någonsin!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej:) va fint skrivet.. sorry att jag inte ringt.. har varit full rulle här hemma... ringer imorn istället! massa pussar