onsdag 20 maj 2009

Huu så trött!

har jobbat nu ett par dagar o haft mkt att göra på jobbet så jag har inte orkat uppdaterat mig något tyvärr. idag var det öppning för nya "Ingelsta shopping" med flera nya butiker som kicks, carlings, name it, eurosko, jc och någon lekplats typ, mkt folk o många trevliga erbjudanden.

vi på Din sko har just nu 20% på hela din sko och på Ecco 10% på ordinarie priser. resten av butikerna hade lite olika erbjudanden, jag shoppade lite grann, visar en annan dag, ikväll är jag sliten o trött o ska snart i säng för att ladda inför morgon dagens arbeté, men först dricka upp mitt glas vin o fortsätta mysa med Leif o gammelmormor=).hoppas att ni mår bra!!! god natt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att du var trött igår kväll, jag var också HELT förstörd!!
Kommer förmodligen vara lika mycket imorgon, så det är bara att ladda om ;-)

// Kram Marie

josephinericsson sa...

ja o det LOVAR jag att det va också, vet inte hur gunnar tänktedär faktiskt;P, vi fick ringa in martina stackarn som låg ute o sola på sin lediga dag;). hoppas du haft en bra dag o laddad inför imorn:D svarta imorn med då!!! får man ej glömma. kram kram JOsse