tisdag 2 december 2008

underbar dag=)

gick upp kl 6 imorse då Ella vakna, eller jag gick upp typ 7 men va vaken sen 6, Leif gick upp med henne idag. tog på mig träningskläderna o skulle precis ut på min morgon promenad så säger Leif att det regnar, det skulle tusan inte hindra mig för att gå ut, det finns ju inga dåliga väder bara dåliga kläder;), så jag gick ut, så skönt!!! shiva blir så glad när vi går ut, springer i alla vattenpölar i 190 typ, sen kom vi hem o så gjorde jag en god omelett, jammi!! nu har Ella o jag precis kommit hem från öppna förskolan, så trött hon va snörpa, somna direkt.

Leif är i stan med sin mamma o mormor, han ville hitta på nåt med dem innan vi flyttar så klart. nu ska jag bara softa o ta det lugnt på sofflocket=D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi.. ja, det ska verkligen bli kul :D längtar!!!! :) Hoppas ni mår bra!!!!

Puss