torsdag 25 december 2008

haft en helt underbar jul!!!!

igår på julafton firade vi hos mamma i hennes nya stora hus, vi va ca 20 pers, va riktigt skoj, trodde det skulle sluta typ som i "tomten är far till alla barnen" haha men det blev faktiskt himla lyckat. Ella är såååååå himla bortskämd, av sin morbror o gudfar fick hon massa dyra märkeskläder, ett par nya converse skor, ett märkes förkläde, o en bobbycar som inte är en vanlig sådan utan en röd audi med fälgar o släp o hela kittet, den går inte få tag på men eftersom min äldsta bror är en kändis o hjälpt dem i bilaffären att sponsra bilarna typ lovade dem att fixa en sådan som står som ett visningsex till våran Ella=), så jäkla coolt!!! snacka om att hon kommer bli en tuff brud som kör runt i den;). sen av alla övriga fick hon leksaker, kläder, hockeyklubba (självklart av morfar), ett par skor till, o så en gunghäst, dockbarnstol, dockvagn o ett eget kök mm mm....

idag på juldagen firar vi hos pappa med syskon, nicke, ida o nelli, fejjan o jeppes tjej pernilla, mkt trevligt, vi har ätit gott, o spelat spel som alltid osv.
jag har fått: pengar, halsband, godis o mer godis

tänkte jag skulle in till stan o shoppa imorn men så kom jag på annandags rean så tror inte det va;)...hatar alla som sliter o drar i vartända plagg man tar i o all jävla kö!!!! skippar det imorn.

nu ska jag göra inga-lill (pappas sambo) sällskap medan grabbarna spelar poker=) hoppas ni haft en bra jul o fått mkt fint ni med!!! jag är mer en nöjd...

Inga kommentarer: