lördag 6 december 2008

ensam mysig lördag!

så skönt o va lite ensam ibland tycker jag, haha har aldrig klarat mig själv 1 sek tidigare, men sen några månader tillbaka så älskar jag det faktiskt, börjar bli mer o mer lik mammsen=D, det där o bara få rå om sig själv liksom. tänkte att jag skulle lägga mig i ett bad o göra ansiktsmask men orkar inte är alldeles för trött. jag har sovit högst 3 h inatt, karl kom hem vid halv 6 imorse o jag va grymt orolig för honom, vakna hela tiden o kolla på kl, satt uppe med grannen till 1, det är en helt annan sak när jag väntar på att han ska komma hem då sover jag ingenting knappt, men ikväll ska han sova i Visby=), kul att han kommer iväg o umgås med sina kära vänner lite som han snart inte kommer träffa särskilt ofta.

idag har Oskar varit här o hjälpt oss med köket, så duktig du är, va fan hålen syns ju knappt om man inte visste att de fanns där skulle man aldrig tänkt på det!! vi är jätte tacksamma, hoppas Leif skämmer bort dig lite ikväll;).


jag har sett brorsans hockey match på tv o gapat i min ensamhet, fan vilken spännande match, men det slutade lika i ordinarie match tid men i förlängningen vann modo, i numerärt underläge!!!!!!!??? aja sånt händer faktiskt ibland i hockey...


nu ska jag snart hoppa i säng, skönt!! ska först ut med Shivisen bara.. det blev ingen filmkväll med grannen, palla inte...imorn kanske? natti natti!!! PUSS/J.E
moget Josse moget;P

Inga kommentarer: