fredag 26 december 2008

annandag jul!

idag blir det hockey kl 4 på tv, hoppas att bror gör bra ifrån sig, 1 mål hade vart härligt! sen ikväll blir det körslaget som man inte får missa=). blev ingen stan idag, kanske imorn, men då går jag ensam utan barn så man får nåt gjort.

vi är fortfarande kvar hos pappa i lindö, va nyss ute på gatan så att ella fick prova sina nya skor hon fick av sin morfar, hon sprang iväg så hon stöp på näsa stackarn så hon fick ett skrapsår o blöder, usch va det händer saker när de börjar gå, hela tiden slår hon sig eller bränner sig, igår brände hon sig igen på kakelugnen, men det va inte så farligt, blev ingen blåsa, puhhh säger jag bara! det gäller att ha koll hela tiden!!! full rulle hela dagarna vill jag lova;)

mkt godis har det blivit nu i juletiden, nu blir det o gå ut o gå lite... vill gå ner ca 5 kg, så det är bara köra stenhårt!!

på måndag jobbar jag 06-19.00, jobbigt men det ska jag nog klara av=).... ne nu ska jag mysa lite med dotra kram/JE

Inga kommentarer: