fredag 19 december 2008

jätte jätte förkyld:(

jag bara nyser o nyser, har ont i halsen med, hoppas inte skruttan blir dålig också bara.. måste ändå ner på stan idag som jag inte alls har lust med.. mest för att Nelli (Ellas plastkusin) har dop imorgon, vet inte vad jag ska köpa rikitgt? måste också hitta några fina kläder till Ella att ha på sig i jul, vi var på maxi igår o kolla men det va HELT utplockat, fanns inget i hennes stl, så vi håller tummarna att det finns nåt kvar i stan. ska väl se om jag kan o hinner handla klart alla klappar idag med, för på söndag jobbar jag hela dagen o sen vet jag inte om jag jobbar sen dagarna innan jul med.

åh vi vet inte riktigt vad vi ska köpa till Ella i julklapp, tänkte köpa ett eget litet kök men vet inte om hon skulle uppskatta det riktigt än, blir väl lite kläder o leksaker kanske ist.

färgade håret igår, hahah den här färgen gick inte bort i ansiktet så jag har massor med svart färg där, vet inte hur jag ska kunna dölja det imorn på dopet? tips? finns det kanske nåt medel att ta bort färg med?

nu är det nån som har bajsat här så ska ta bort det nu;) tjing tjong

Inga kommentarer: