söndag 23 augusti 2009

kräftskiva

hade kräftskiva hos mamma igår, som va väldigt väldigt trevligt måste jag säga=). mina svärföräldrar från Gotland kom hit igår med så bara det var jätte skoj!

Ella va lite rädd för kräftorna först men sen ville hon till slut pussa dem när hon såg mamma göra det o alla andra =), som vanligt skulle självklart mormor retas med Ella så hon blir rädd, lilla nörd mormor... Ella kommer inte lita på dig till sist mamma!!!:P jag har varnat dig nu;).
idag har vi vart o grillat korv vid en sjö, jätte mysigt! ne gud vad jag tycker det är tråkigt att skriva nu för tiden, roligast att sätta ut bilder o roligast att se bilder på andras bloggar, jag läser oftast inte utan bara kikar in på allas bloggar o ser om det finns något kul att se=), nu vet ni det, om det inte finns bilder på era bloggar så läser jag inte era:P.
någon bild ska jag självklart bjuda på!!

2 kommentarer:

Jennifer sa...

Åh va sööt Ella är! :)
Hann ni med allt ni skulle hinna med på gotland innan ni åkte hem?

Kram

josse sa...

hej jennifer! ja vi hann med de mesta att träffa men tyvärr inte alla. va bröllopet fint? kram