tisdag 11 augusti 2009

fått beröm!!!

Ellas första dag på dagis efter 5 veckors semester. det gick jätte bra, hon har längtat o pratat om de på dagis så nu är hon tillbaka=). när leif hämta henne efter dagis idag så sa en av dagis fröknarna "men GUD vad hon pratar mycket, helt otroligt!" ja hon pratade ju mycket förut med men nu pratar hon preci HELA tiden o härmar allt man säger o är "lill-gammal"

jag har haft besök av en kompis efter jobbet, vi fikade o pratade skit o lekte med Ella. sen kom mamma, mankan o fanny hit, fanny ska sova här. efter det kom jeppe o pillan en sväng, fullt hus med andra ord!! här är det "öppet hus" =P

här kommer lite bilder från gårdagen o dagen som gått!!:



1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det underbart när dom börjar prata, "orden" bara bubblar ur dom små liven :-)

Tack för tipset förresten om väskan, den måste jag spana in :-)
Jag har egentligen redan hittat en väska, men jag gillar den inte riktigt 100%, så jag kanske ska lämna tillbaka den.

Vi ses imorgon på jobbet, det är du och jag på kvällen :-)

// Kram, kram Marie