måndag 27 juli 2009

här är jag igen!

blir ett kort kort inlägg bara, sitter o äter räkor med baguetter, ost,kex mm mm... dricker champagne o bara myser med tända ljus med världens underbaraste... vad vi firar? undrade jag med,,, jag hade glömt helt bort våran 3 års dag, men inte Leif=), den va i fredags så det blev som vanligt i efterhand.

resan till Gotland var helt underbar!!!! så jävla roligt vi haft, helt sjuk helg, det har hänt såå otroligt mycket o vi har skrattat från morgon till natt dygnet runt. fest, trevliga människor, sol hela tiden!!!, dans hela natten, god mat o nakenbad mm mm... många cencurerade bilder vill j lova!!!=P gud vad jag saknar dig redan världens bästa Li!!!! vi har så jävla roligt, det finns ingen som du!! o ni andra med Emelie o Ellen o Sofia!! värdlens roligaste helg ever helt klart!!! bilder kommer så småånginom nu ska jag fortsätta ha mysig kväll =) skumpa skumpa o en god film!!

Inga kommentarer: