onsdag 29 juli 2009

gud vad jag saknar mina hjärtan!

de har åkt till Gotland idag o ska stanna till måndag, fy o blä för min del iaf, de kommer ha super skoj, Ella va helt lyrisk att få åka flygplan som jag va säker på, hon har ju åkt förut flera grr men då va hon ännu så liten, nu fatta hon va det va som hände=). hon o farbror Liam har lekt hela dagen tillsammans o haft jätte kul, hon skulle sova inne i hans rum hade hon bestämt men där fick hon ju inte plats stumpan, vad jag saknar henne redan, jag förstår inte hur jag ska klara mig?!=/. men jag får inte va så ego, jag ska ändå jobba så det är kul för de att hitta på lite!!
Emelie ville att jag skulle följa med ut ikväll men det pallar jag inte!! för mkt fest för min del har det vart på senaste tiden, på våran "tjejkväll" igår blev det utgång till slut, mkt tjat från mina kära vänner Maja o Johanna, mest Johanna, synd att det inte va idag ist eftersom det är "Onzda" på otten ikväll, trodde det va onsdag igår, då hade vi dragit till otten men igår blev det istället mammas favvo ställe "wasa" men det va inte fy skam det! vi hade kuligt. nu ska jag snart krypa till kojs faktiskt, lägger mig nog på en madrass i vardagsrummet där jag kan somna till tvn:), gud va jag är slut i kroppen, har inte hunnit komma tillbaka till livet sen Gotlands resan än:P,

saknar dig Ella!!!!!! går in o tittar i ditt rum då o då, du är långt långt borta, det har bara gått några timmar sen ni åkte men nu vet jag ju att ni inte kommer hem förens måndag så därför känns det extra jobbigt. ne nu ska jag kasta mig på madrassen!

2 kommentarer:

Josefine sa...

Hon är verkligen skit söt din tös:)
Funderar på att åka upp till nk med pojkvännen snart.. kan man krascha hos dig då kanske.. Eller bor ni litet?

Puss

josephinericsson sa...

ja självklart får ni bo här=), vad ska ni göra här då?din pappa bor väl i sthlm? puss=)