måndag 20 juli 2009

Gotland!

på fredag morgon beger vi oss, jag o Emelie, kanske Leif o Ella med, de passar kanske på att få skjuss ist för att åka buss nästa vecka, för de ska spendera 1 vecka där bara de 2, träffa Ellas farmor, farfar, gammelmormor o alla andra i släkten på pappas sida, jag o Emelie hade tyvärr bokat o betalt en "ej ombokningsbar biljett", jag som bytte bort min dag på måndagen där o skulle vart ledig fram till fredagen efter, men det blir massa krångel bara, jag måste åka hem själv för Ella o Leif åker tillsammans med Leifs bror Peter hem hit då han ska stanna här ett par dagar! så jag åker hem på söndag, kan va kul för de att få va lite själva utan mig ibland, hon är ju så himla mammig då jag finns hemma, får inte ens gå på toan utan att hon gråter. men jobbigt kommer det bli minst sagt för mig att klarar mig utan Ella helt klart!! usch...

men nästa vecka ska jag rå om mig själv som jag aldrig gör annars, umgås med vänner, sovmorgon, o försöka njuta lite att va ensam, aaa försöka går ju alltid, ett par dagar går nog ann iaf=P. sen vill jag ha hem min Ella o man!

nu ska jag dricka en kopp te med älskade o se beck! ha en bra kväll!

p.s anledningen till att det aldrig ploppar upp några bilder här är för att vi ej ägen någon kamera, de har inte skickats på lagning än, men vi ska köpa en ny, får se om vi hinner kanske på torsdag då jag slutar 15.30=P känner mig så tom utan!

bye bye!

Inga kommentarer: