tisdag 14 april 2009

världens skönaste dusch=)

har aldrig uppskattat en lång varm dusch som ikväll, gud det va helt underbart. när man har jobbat preccis hela dagen på 2 olika jobb o bara kliver in i en dusch o man bara får slappna av en stund, sjukt skönt! imorn blir det jobb för oss båda. det är mkt o göra just nu på BP, alla jobbar över till kl 18. men imorn blir det inte så lång dag för att leif ska få arbetskläder o jag ska gå o lära han allt, 9-18. ska bli skoj!

igår tog jag vara på all tid med min älskade tjeja för att jag ska jobba ända till lördag, satt o kolla på henne i evigheter när hon satt o lekte i sandlådan, jag försökte prata med henne men hon va i en helt annan värld!

1 kommentar:

elisabeth sa...

Vet du vad jag vill...
Hade tyck att det hade varit skit kul att gå på Pinks konsert med dig, tippar på att biljetterna är slut, så synd!
Har du vägarna förbi Sthlm snart?
Du är alltid välkommen att bo här om du vill:)
Puss Josefine