tisdag 21 april 2009

hatar att åka buss....

jag börjar jobba idag kl 14.50 så skulle passa på o åka o handla på willys då tänkte jag. imorse ringde jag till dagis o sa att jag skulle lämna Ella vid 9, det va ju studiedag idag som jag totalt glömt bort, fick dra med henne till willys. fan för att åka buss asså med kassar o barnvagn o skit, jag "storhandla" inte direkt men några kassar blev det, tänk om man hade haft det där jäkla kortet asså, det är bara så att jag måste fixa det i sommar, nu blir det o spara pengar...

Ellas mormor o moster ska va barnvakt en stund idag igen, ska lämna henne där innan jag börjar jobba, leif slutar vid 16 så då hämtar han henne.


längtar till Fredag!! GBG here we come=)!! men kommer sakna Ella nåt fruktansvärt, har aldrig vart ifrån henne 2 nätter förut:(....


nu ska jag göra mig i ordning o fixa lunch till mig o Ellis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är skönt när man väl har det där kortet, även fast det kan vara lite segt att ta!! Lycka till iallafall!!

Vi ses väl imorgon, på jobbet?! Har för mig att det är du och jag som öppnar.

// Kram, kram!!