torsdag 16 april 2009

trött...

ska snart lägga min, tänkta bara blogga ett kort inlägg först. igår blev det en lång dag ända på jobbet, vi låg efter på stadium så de ville att de flesta som kunde skulle stanna kvar till 20.00 o de som gjorde det fick en varsin pizza, så vi blev kvar=P, usch va man va trött när man kom hem, idag har leif jobbat på stadium o jag på din sko. men det blev en kortdag för leif, till lunch fick han sluta, o han hade ingen mobil, inga pengar med sig o ingen nyckel, han gick ända hem, hämta ella o va ute med henne i 4 h till jag kom, vi hade missuppfattat varann, jag sluta 17 o skulle hämta ella på dagis, leif skulle sluta 18, mamma hämta mig på jobbet o vi skulle hämta ella tillsammans, där på dagis fanns ingen Ella, mitt hjärta stanna! usch. jag kom hem o där utanför dörren står de båda 2 Leif o Ella, hon är dö glad o busig o Leif ä as arg, aja det ordna sig iaf... stackars Ella....

hade han inte haft huvudet under armen som vanligt så hade kanske han kunnat tänka att gå till din sko o hämta busskort o nyckel eftersom stadium ligger väldigt nära;)

ikväll har jag vart på lång promenad med Anna o shiva, skönt o komma hemifrån lite o få frisk luft, lämna våra barn hemma o snacka massa skit=P. snart gör vi om det eller hur Anna?

GOD NATT!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, fy va hemskt att komma till dagis och det inte finns något barn att hämta.
Jag förstår att hjärtat stanna...:-!!

Skönt att du hittade dom till slut ;-)

Ses i morgonbitti!!
// Kram, kram!

Anna sa...

Ja klart vi gör om det snart, kanske blir våran kvälls rutin hihi det va skönt o kul o äntligen träffa dig igen.Ses imorr då? Kram o puss