lördag 29 maj 2010

lördag den 29/5

hej. sitter i mjukisar o ska snart krypa ner med min älsklings bebis o mysa under täcket o passa på o sova en stund om et går, mina stora älsklingar är på sjön o fiskar med kompisar:). jag hade gjort mi i ordning för att gå ner på "åby dagen" där de har massa aktiviteter o grejer men nu började det regna så struntar i det. ikväll blir det mys kväll med Andreas med familj hemma hos dem, äta gott o bara umgås, ska bli trevligt.

i förrgår fyllde jag 24 år, o hade en toppen födelsedag verkligen. blev totalt bortskämd av min älskade man, han la ner massor med tid på min jätte goda smörgåstårta o köpte massor med fina presenter, fick en plattång, hårtork, mp3, 4 parfymer från mitt favorit märke "clean" o så en sten där det stor "Love", blev väldigt glad, av resten fick jag pengar, presentkort på guldfynd, blommor o badprodukter, mkt nöjd. tack igen!


nee nu ska jag snusa på min bebis bye!

Inga kommentarer: