söndag 2 maj 2010

AJ!!!!

hej. ska snart lägga mig o försöka sova men det gör bara ondare o ondare i bröstet, en spricka har jag fått, antagligen lillabebisen som sparkat väldigt väldigt hårt inatt. jag kan knappt röra mig, ligga eller så, o när som helst är det dags att föda o kan ju tänka mig att det gör mkt ondare än förra gången med denna spricka:/. eller så kanske man inte ens tänker på smärtan:).

idag har mamma o mankan vart här o hjälpt oss att bygga ihop skötbordet o fikat sen åkte jag o ella med de hem där vi har tillbringat hela dagen/kvällen i solen, hoppat studsmatta, lekt i trädgården o grillat korv, sen blev det hockey o Sverige vann äntligen!!

imorn ska jag o Ella umgås med mamma igen, köpa växter o nån myströja som jag kan gå hemma i o lite annat, längtar såå mkt till att ha "vanliga" kläder o känna mig snygg igen, man känner sig inte direkt snygg så här i slutet;).... nu ska jag försöka sova....

Inga kommentarer: