tisdag 27 april 2010

tjohej

hej. idag har vi haft en toppen dag. först glömde jag bort att det va studiedag på dagis så vi gick dit o Ella ville så gärna visa sina nya skor för sina kompisar men så mötte vi en annan mamma vid dagiset som sa att det visst va stängt, så det va visst inte bara jag som är lite glömsk, men jag skyller på graviditets hormonerna:). så hon får visa sina skor imorn istället. senare på dagen kom Ellas kära gudmor, mormor o moster hit o fikade o lekte o myste med oss, o det va så kul o träffa Lotta igen!!! blir o träffas på torsdag med då vi ska se svenska landslaget spela som broder Jimmie är uttagen till igen=) o så blir det en god middag, det är det bästa jag vet:se hockey o umgås med familj o vänner.

hela eftermiddagen idag när Lotta o co åkt va Ella o jag ute med hennes vän Nellie o mamma sandra i lekparken där vi fikade o flickorna hade vagnar, sandleksaker o bilar o jag vet inte allt o lekte med. mysdag helt enkelt. nu ska jag krypa till kojs o hoppas att jag får värkar men det händer nog inte, den lilla trivs där inne=)

Inga kommentarer: