fredag 23 april 2010

hello

tada!! datorn är fixad. så nu ska jag försöka blogga lite oftare igen. just nu sitter jag o segar framför datorn medan skruttan sover. hon har slutat sova middag nu men idag fick hon ta en liten lur tänkte jag för ikväll ska vi till papp o käka o det kanske blir sent, så hon orkar med.

mamma har vart här o fikat en stund o vi har suttit o diskuterat namn till det kommande barnet, sååå himla svårt, det måste ju klicka med Ella med. när vi väntade Ella så hade vi helt andra namn, långa o ovanliga namn som Chanelle o Havanna o Celvin om det va en kille men när hon kom till världen så sa jag direkt att hon skulle ha ett enkelt kort namn. så nu får vi hålla oss till korta namn iaf. vi får se vad det är för en som kommer ut=).

lovade att jag skulle visa resultatet på håret som jag klippt o färgat, så här kommer före o efter bilder, men snart ska jag gå ännu en gång o göra det ännu ljusare


Före: Efter:

Inga kommentarer: