söndag 24 januari 2010

mkt som hänt!!!

hej! lite kortfattat då. Leif har blivit befordrad till zon-ansvarig på jobbet, Leif har fått KÖRKORT=) i fredags.
i helgen har det vart lugnt. i fredags firade vi Leifs körkort med att gå ut o käka på restaurang, o hade en myskväll här hemma efter, i lördags träffade jag Emelie o fikade, käkade lunch o kolla i affärer o sen på kvällen va Jeppe o Pillan här o såg film (sommar med Göran) som Leif o jag redan sett men det är så bra så kunde lätt se den igen:), o idag har vi vart på i skogen o lekt med hundarna(vi är hundvakt åt mammas till imorn) medan Ella låg o sov i vagnen, skönt väder det vart idag, lagom kallt, sen har vi vart hos Anna o Jerry i efter middag o fikat o barnen har fått lekt av sig lite...sen bara det gamla vanliga, har tvättstugan, lagat mat, badat Ella o lagt henne tidigt i säng, nu söndagsmys med en bra film, va i affären i närheten där vi bor o köpte en chokladkaka som jag såg när jag gått där ifrån hade gått ut 10/1, hur farligt är det??? fan va sur man blir!!
imorn blir det stan efter jobbet o träffa Jojo o fika o kanske shoppa lite=), som jag gjort kanske lite väl mkt på sistonde, men då till Ella för det mesta!

ha en trevlig söndag!

här kommer lite bilder från helgen o samt nåt kort från ett annat tillfälle:):

2 kommentarer:

Pillan sa...

Mycket härligt som hänt denna helg :) så skönt att allt fixar sig! vi måste ses snart igen...när inte Ella sover! Puss o kram /Pillis

Anonym sa...

grattis än en gång till körkortet lefis (: .
vill snart komma till er.
* moster är stolt *
linslus på bilden därva!

fanny.