onsdag 25 november 2009

snart personalfest!!

på fredag närmare bestämt, vi blir 100 pers denna gång så det ska bli riktigt skoj! jag gillar verkligen mina arbetskamrater, vilket stort gäng vi är!! men för mig bli det en tidig kväll, tänker inte stanna så länge, eftersom jag är nykter vill jag inte hänga med ut, men jag är super säker på att alla kommer ha kul!! Leif ska göra sin utgångs debut. jag åker hem o umgås med mamma ist som har lilla skruttan hos sig.

i helgen blir det stor städning, putsa fönster, damma o lägga ner saker i förrådet, ta fram alla julsaker o så julbak, dricka glögg o JULMUSIK på hög volym, jag älskart!!! det blir kanske o ge sig iväg o handla julklappar med, ska inte handla så värst mkt till Ella, hon har så mkt kläder, o leksaker så det är inget hon särskilt behöver men det blir någon ny docka iaf, det är det som gäller just nu o alla "hussysslor" som matlagning, städning o så som riktiga mammor gör:). men sen ska vi ju köpa till alla de andra med. ska va ute i ti o slippa julstressen detta år, säger jag varje år men nu är det bombsäkert.


nu ska jag läsa en saga för Ella i sin säng innan hon somnar, ha en trevli kväll!

Inga kommentarer: